Prison Break

Jahapp om några minuter börjar äntligen Prison Break :) Det är sååååå bra! Men börjar bli lite uttjatat när det kommer säsong på säsong på säsong... Men men!

Idag har jag iallafall varit i skolan. Kollade film på engelskan, sjuk men bra var den :P Tror den herre Trainspotting. Fikade på svenskan och läste upp våra dikter, trevligt! :) Jag och Mattias blev nästan klara med vårt arbete på Samhällen, bra de :P

I helgen sov jag hos mamma och Staffan :) Eller ja, i fredags. På lördagen följde jag med lilla Mattias, hans föräldrar och hans syrra till deras faster. Det var trevligt. På kvällen gick jag och Mattias till Hantis :P Lite dåligt med folk men :P Sen på söndagen åkte jag ut till mamma igen :D Det är så mysigt där ute på landet. Vi rullade köttbullar inför jul också haha!

Nej nu ska jag glo på Prison Break :) Med lill Swinto sovande i knät :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0