Onsdag kväll

Sitter här och skriver lite, ska snart sova. Har vart i skolan idag, suck. Känner mig fortfarande så otroligt skoltrött, det ska bli skönt med jullov :( De blir ju inte lättare av att mina två vildingar till husdjur håller mig vaken halva natten... Först katten Swinto - biter i mina armar, ben och mitt hår för att jag inte leker eller gosar med honom. Sen Våfflan, hamstern,  som tuggar på gallret eller springer i hjulet så hela buren skakar. Måste köpa ett nytt hjul åt henne :)

Efter skolan gick jag och Mattias till stan och mötte Marina iaf, följde henne till kbab. Sen gick vi till Waynes och käkade bagels med Mattias syrra, SMARRIGT :) Sen gick vi lite på stan, jag hämtade ut den fjärde, sista boken i Twilight serien! På engelska. Ska bli såååå kul att läsa den, spännande :) Jag älskar verkligen att läsa :D Jaja sen gick vi till Håkans fik och Mattias och Madde drog och jag och Marina gick till Hemköp sen hem till mig. Så gjorde vi fyllda paprikor MUMS och glodde på Scrubs och Harry Potter :)

Nej nu ska jag dra, hade så braaa allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0