Måndag

Måndag och ingen skola, guuuuuu va skönt! Det ska verkligen bli skönt att få vara ifrån skolan några veckor. Det blev att Katrin stannade här inatt, trevligt :) Men hon somnade hela tiden när vi glodde på Silver Fang haha :P Sen pratade vi och pratade och pratade om allt möjligt. Tänk att vi känt varann i snart 9 år! I halva våra liv! Det är ganska häftigt. Synd bara att vi inte umgås så mycket som förut, men när vi väl umgås så är allt som vanligt, vi kan prata om allt och inget :) Katrin är nog den enda jag känner som älskar böcker och att läsa så mycket som jag. Vi är riktiga bok nördar :D

Nu på morgonen gick Meet the Robinsons på Disney Channel, vi glodde på den :) Den är ju as rolig :D Sen drog Katrin hem, stackarn skulle städa och handla och greja haha. Så nu sitter jag här och bara myser hemma hos mamma och Staffan, brasan är tänd och det är varmt och skönt :) Ska nog läsa lite Brisingr snart.

Jag saknar Mattias! Önskar att han skulle fira jul med oss <3

På tal om att fira jul, min syster Karro / Linda och hennes dotter Veronica kommer till oss på julafton! Det ska bli så himla roligt att träffa dom, det var ett tag sen och det var flera år sen dom firade jul här ute hos oss :) Så det ser jag fram emot. Idag blir det väl att förbereda lite mat inför jul och klä granen när Staffan kommer hem från jobbet hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0