Längesen...

Ja nu var det ett tag sen jag skrev här igen :P Men men. Julen har varit riktigt mysig, inte som vi hade tänkt oss men riktigt mysig ändå. Det var bara jag, mamma, Staffan, Marina och Jocke här för Karro och Verra blev sjuka :( Men det var riktigt kul och Jocke stannade länge, jag och Marina sov kvar.

I julklapp fick jag bl.a. choklad, presentkort på Frissan, Bokia och H&M, en sjal, pengar, choklad fondue, bok (The Tales of Beedle The Bard :D :D :D) och lite mer :) Mycket bra presenter. Och Staffan var självklart tvungen att dumma sig och skrev ett rim som var ganska komiskt och sen fick jag...... Diskmedel och en diskborste!! Eftersom han vet hur mycket jag gillar att diska :P Men Jocke hade ju e bästa rimmen haha! Stackars Marina :P

I lördags blev jag bjuden på mat av Mattias' föräldrar på Bishops :) Det var jag, Mattias, hans föräldrar, hans syster Madde, hans faster Kaarina och hennes son Timothy, trevligt :) Jag åt Fish n' Chips och det var SÅ smarrigt! Inte som i London men väldigt gott var det :D

Igår sov Mattias hos mig och vi käkade tacos, det var mega smarrigt :) Och så glodde vi på 27 dresses, den var bra! Men det tyckte inte Mattias så han satte sig och spelade cs efter en stund haha! Token. Sen gick han hem och jag tog det bara lugnt och glodde på tv och spelade The Sims 2 ;) Sen ringde mamma och hon hämtade mig så gick vi på stan lite och sen hämtade vi mina små djur (Swinto och Waffle), mamma ska vara barnvakt åt dom över nyår :P Känns ju elakt att ha dom hemma med allt oväsen av raketer och så när mamma erbjöd sig att ha dom ute på landet :) Och idag sover jag också här, men imorron ska jag till Köping igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0