Köpings Fotoklubb

Ikväll har vi möte med Köpings Fotoklubb. Det blir första gången jag är där på länge eftersom jag haft körskola och så... Igår tog jag och Mattias lite bilder till "läx uppgiften" iaf, fota med dåliga ljusförhållanden. Tyvärr duggade det och vi visste inte om det skulle bli bättre eller sämre så vi tog bara några bilder vid Nyckelbergsskolan.

Idag har jag vart i skolan sen drog jag och Mattias till Tom och dom spelade lite Xbox. Sen drog vi och käkade sushi och köpte lite julklappar :) Det var skojigt. Hittade en as tuff klös - och - lek - grej till Swinto men den får jag köpa en annan gång. Hade inte så mycket pengar :P


Haha lite cool bild :)


En till läx bild...


Och en sista :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0