Jullov

Äntligen är det jullov! Skönt!! Idag i skolan hade vi iallafall ingen svenska, Camilla tyckte att vi kunde få sovmorgon :) Så började 9.50 med foto. Jag och Mattias gick lite tidigt till skolan och tog lite bilder till foton :) Sen hade vi lunch och så samhäll. Men vi hade bara lektion typ halva lektionen sen skulle vi ha lite mys sa Mathias (läraren) XD Han hade köpt ett stort paket pepparkakor, två påsar kakor och julmust! Smarrigt värre :) Det var trevligt.

Egentligen slutar vi ju imorron men vår kontaktlärare sa att vi måste inte komma om vi inte vill. Eftersom man ändå bara pratar i klassen en stund sen går och kollar på nån uppvisning i aulan. Så man får sluta idag eller imorron, vilket man vill :)

Efter skolan gick jag och Mattias till Djurmagazinet och jag köpte lite smått till Swinto och Våfflan. Sen bokade vi bowling tills imorron, jag, Mattias, Jenny, Gonzza och Elin ska bowla :) Jag suger på det men de är kul ändå hihi. Efter det mötte vi på Tuire och Lisa på stan! Min moster och min kusin :) Vi gick och fikade med dem på Nya kondis :) Sen gick vi till Elman och till Landora sen hem till Mattias. Glodde på Scrubs (otippat haha) och båda somnade (ännu mer otippat) :P Sen åt vi ungspannkaka :D Så kollade vi lite mer Scrubs sen gick jag hem.

Här hemma har jag mest tagit det lugnt och spelat Xbox :) Askul ju hihi. Sen värmde jag taco gratäng jag fick av Marina igår och det var SMASKENS :) Medans den värmde diskade jag och plockade lite.

Jaja nu ska jag glo på värsta bra filmen - RATATOUILLE :D


Söt - Swinten igår <3


Tröttisen idag. Han gillar att sova under filtar och täcken hihi :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0