Inte långt kvar...

Nu är det inte långt kvar till julafton! Tänk vad mycket man planerar och fixar och donar och stökar med - sen är allt slut efter en enda dag! Knäppt egentligen :) Men det är roligt hihi. Idag har jag och mamma åkt in till stan och köpt sista minuten - julklappar och handlat lite små saker till imorron. Sen åkte vi hem och vi har slagit in lite julisar, gjort smarriga revben och just nu står skinkan i ugnen :D Längtar tills man får äta allt gott imorron. Har städat idag också, det var lite jobbigt haha men det är kul att det blir så fint :)

Snart kommer Marina hit, hon är på väg nu. Kikar på Top Model med mamma, finalen idag men jag vet ju redan vem  som vinner :P Men det är kul att kolla ändå.

Om en stund ska jag duscha lille Swinto också, sötisen stod utanför duschen och ville ha sig en dusch tidigare idag :D


Jag i bilen.


Ingen vit jul i år heller verkar det som :(


Kattkusinerna myser :) Mammas Harmony och min Swinto :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0