Helgen...

Ursäkta att jag inte skrivit på länge!

I fredags åkte jag och Mattias med lilla mamma till Västerås. Handlade lite julklappar och så :) När vi kom hem gick jag och Mattias hem till Gonzza. Där käkade vi smarriga TACOS med honom och Elin :) Det var trevligt och gott. Drack lite gott till också. Sen glodde vi på How High tror jag den hette. Sjukare film hahaha! Rolig som fan :) Sen så drog vi iväg till Hantis. Det var trevligt, träffade på ganska mycket folk under kvällen. Man blev rätt chockad över att möta på Illi, trodde han va på lumpen den här helgen haha :D Hade iaf en trevlig kväll med trevligt folk, dansade och hade det bra :) Sen gick vi hemåt med Gonzza och Elin och skildes på vägen då vi ju bor en bit från varann.

På lördagen mådde man väl lite sådär... Men vi slet oss upp och gjorde oss iordning, mamma skulle ju bjuda på middag och så skulle vi fira henne eftersom hon fyller 9 dec :) Jocke, Andrea och Bella hämtade upp oss så hämtade vi upp Marina och åkte ut till Mamma och "Pappa" :) Vi blev bjudna på rådjurs stek typ, det var gott! Lilla mamma hade gått upp mitt i natten och ställt den i ugnen, den skulle stå där i 12 timmar :P Sen åt vi kassler och ris låda också, super gott det med. Så snackade vi bara allihop, Jocke och Andrea berättade om sin Thailand resa och jag och mamma berättade lite om vår London resa :) Mysigt mysigt. Sen skjutsade Jocke och dom hem mig och Mattias och jag och Mattias vilade någon minut innan vi gick för att möta Eric och Johanna på Latifa. Hade inte träffat Johanna på aslänge, det var mega kul att träffa henne igen :D Vi mötte dem på Latifa iaf, de käkade lite :) Sen drog vi till Cafe city och spelade biljard :D Det var riktigt roligt. Även fast Mattias blev så tjurig att han inte ville spela efter ett tag ;) Sen gick vi till OK och käkade korv haha sen till Lunkans. Drack några cider (ja, killarna drack väl några öl också) och en massa provrör ;) Haha alltså shots som såg ut som provrör. Slutligen blev alla hungriga och halvtrötta och vi gick till Kebab house och delade på kebab. Så gick vi till Eric och hämtade 2 likörer typ sen gick vi hem till mig. Blandade lite drinkar men stackars Mattias var jättetrött och vilade mest <3 Jag, Johanna och Eric drack iaf lite till och allt eftersom tiden gick blev jag och Eric hungriga igen haha! Någe tjocka vi är! :P Så vi gick och köpte kebab igen men Johanna och Mattias ville stanna och vila :) Käkade kebaben (här hemma) och sen drog Eric och Johanna ca 03.30. Fast vid 04.00 typ ringde Eric och frågade om Johanna hade glömt sin mobil här och jamenvisst den låg minsann i soffan :P Så Eric kom och hämtade den. Sen gick vi och soooooov :D

Hade en super mega trevlig helg med härliga människor :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0