Choklad

Jag är jättesugen på choklad! Haha som vanligt. Jag älskar choklad :) Skulle ha köpt lite idag men glömde. Ska iallafall få smaka lite vit choklad av Staffan nu hihi :D

I fredags bowlade jag med Mattias, Jenny, Gonzza och Elin iaf. Det var skoj :) Men jag förlorade som vanligt haha! Jag fick 108 poäng, Jenny vann med 205 poäng :P Sen kom Mattias tvåa, Elin trea och Gonzza fyra :P Efter bowlingen gick vi till banken och jag kollade hur mycket pengar jag hade, sen drog sig alla hemåt :) Jenny sov hos mig, vi kollade på Harry Potter och fången från Azkaban :D Sen var det Scrubs på tv så glodde på det sen sov vi.

På lördagen åkte jag och Jenny med mamma och min kusin Petter till Big Inn och handlade lite. Sen gick Jenny till sin brorsa. Jag, mamma och Petter åkte ut till Hemlinge :) Tog det mest lugnt, julpyntade lite och så. På kvällen glodde vi på Svensson svensson filmen :P Sen dök Marina upp från tomma intet mitt på kvällen :O

Idag har jag inte gjort mycket alls. Umgåtts med Petter bara och hämtat julgran ute i skogen. Så åkte vi in till stan och handlade lite som vi hade glömt igår och jag köpte två julklappar. Träffade lilla Mattias en snabbis också <3 <3 <3
På hemvägen käkade vi lite McD smarrigt! Väl hemma följde jag med Staffan ner till kossorna en sväng :P De är så söta hihi. När jag kom tillbaka hade Petter redan åkt :P Så nu har jag kollat lite på Grinchen på femman men mamma och Staffan ville inte se den :( Katrin kommer över snart också :D Det ska bli kul, det var längesen vi va och jag har tagit med SILVER FANG som vi ska kolla på <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0