BLÄ

Usch och fy och blä på mig... Stannade hemma från skolan idag. Det är helt galet, jag kan verkligen sova hur länge som helst :S Vaknade runt 11.40, kul liv. Halva dagen borta liksom. Ändå kände jag mig utmattad och skulle lätt ha somnat om ifall inte Mattias skickat sms 2 minuter senare. Har vilat mer under dagen också, måste nog kolla upp om det är något fel på mig snart. Är trött hela tiden! Kan ju vara nån vitaminbrist eller vad som helst. Sen känner jag ingen som helst motivation för att göra nånting i skolan eller att ens gå dit. Det känns som att skolan är ett stort svart hål som bara drar ner mig i ännu djupare mörker och jag mår dåligt av att vara där. Vet inte varför. Ändå känns det bra när jag varit där en hel dag och gått på alla lektioner - då är jag nöjd. Varför kan inte den känslan få mig att gå upp på morgonen? Jag vill känna att jag går till skolan glad och pigg och positiv men det är omöjligt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0