Tungt..

usch, det känns så otroligt jobbigt.. Kan inte förstå att våran Destiny är borta. Har skrivit om det här om ni vill veta mer.. Känns skönt att jag inte hunnit åka iväg till London iallafall, tänk att få den här smällen när jag inte ens var i landet. Att inte ha fått sagt hejdå, att inte ha fått klappa honom en sista gång.. Att inte få vara här för mamma och Staffan... På så sätt är jag faktiskt glad över att jag inte kommit iväg än.

Det känns så overkligt. Vår vackre "kung över Hemlinge".

Angående au pair letandet.. Har fått ett svar av Marie nu. Hon sa att hon skickar iväg mitt brev till familjer dagligen. Så det verkar ju som att de inte vill ha mig? Ingen som vill det än så länge iaf, får hoppas det kommer nån som vill snart.. Har registrerat mig på Aupairworld nu och har redan fått flera förslag.. Funderar särskilt på ett. Det är en man som blivit änkeman, han har två barn, en pojke och en flicka. De bor i Ealing, väster om London. Men ja, får se.. Vill ju helst komma iväg genom agenturen! Men det verkar ju så svårt att få någon familj därigenom....

Imorgon åker Katrin till sin familj i London. Är jag avundsjuk? Ohja.

Kommentarer
Postat av: Trees

Hej:D

Jag pratade nyss med Nancy och hon säger att hennes kompis Rihanna i Barnes behöver au pair:)

Hon har två små barn som e under två år. Det är bara tre dagar i veckan full time. Du bor där antar jag. är det okej om jag ger ditt telefonnummer och mail?:) Dem är intresserade o vill veta mer! Rihanna kommer hem om tre dagar från någon resa, vill du jag ger dem din mail?

2009-09-13 @ 12:44:35
URL: http://mangofisk.se
Postat av: Mamma

Jag vet inte hur jag skulle klara detta om du inte fanns här nu...Så det fanns en mening med att du inte kommit iväg tror jag...



Hoppas det kommer nåt från agenturen snart nu...

2009-09-13 @ 21:33:13
Postat av: Anonym

jaha där ser man, ealing bodde jag i förra ggn jag va aupai i london,. är skitfint, och lätt att ta sig in till london city:))

2009-09-16 @ 22:03:57
URL: http://elinslondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0