I wish things were as good as I want them to be

De senaste dagarna har jag umgåtts med folk. Mest Marina, Max, Haga och Cocce. Det har varit nice. Mina båda datorer är nu kaputt, JÄVLA KULA :@

illi ska komma och kolla på dem idag. Så har inte blivit av att jag bytt tillbaka bloggen än, gör de när mina datorer är fixade. Hur fan kan jag ha sån otur med datorer?!?!??! sitter med mammas mini laptop just nu, hoppas jag inte har sönder den med :S blir fan irriterad.

Aja idag kommer som sagt illi förbi sen och så ska jag skjutsa Marina till stan och så ska jag fika hos Matte. Blah, idag saknar jag England mycket. Men är glad att vara hemma lite med. Kollar på Gordon Ramsay nu med mamma och Marina :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0