Why can't you just erase some things, some memories?

Idag känner jag att jag har en lite mindre bra dag. Den började bra, skrattade gott åt mammis som ringt till SAS och frågat om hon kunde ta med sig en FALUKORV på flyget. :) Ler fortfarande när jag tänker på det, mamma du är verkligen den underbaraste och roligaste mamman i världen.

Men nu känner jag mig lite låg, nere, whatever. Vet inte riktigt varför. Eller det gör jag ju men vet inte varför de kommer just nu. Skulle vilja träffa nån kompis en stund och slippa tänka på allt fan som snurrar i huvet men nästan alla jag känner bor ju i London och är inte lediga heller.

Så jävla irriterande att man har ett huve som aldrig nånsin kan ta det lugnt, alltid är det nåt jag går och tänker på. Helt okej när jag är glad och mår  jätte bra, då är det oftast bra saker som virvlar omkring men nu när jag känner mig så här är det inte bra saker. Då kommer osäkerheten, tvivlen, minnena. Men men.

Bara att försöka rycka upp sig. Jag vet att det kommer att gå över, antingen imorgon, helgen, nästa vecka eller kanske senare under dagen. Men just nu när man är mitt uppe i det känns det som en lång väg att gå.

Dessutom har jag fått nå utslag på halsen/ansiktet som kliar och är rött. Jävligt kul.
Vet inte va de kan va heller för har inte använt nå krämer eller nåt som jag inte brukar?


Kommentarer
Postat av: Alina - aupair i Notting hill

Låter jobbigt. Men tyvärr är det ju så där ibland. Det är ju det tuffaste med att bo så långt hemifrån, att man känner sig så ensam när man mår dåligt. Hoppas det går över snart!



Haha, jag är nog tvärtom. När jag har drömt massa konstigheter hela natten så känns det som att hjärnan inte fått vila någonting. Puh! :)

2010-05-11 @ 12:43:28
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: Malin

Usch va jobbigt, jag vet hur det kanns!

Maste bara fraga, vad sa SAS om falukorven? Mina foraldrar kommer hit (england) den 20de och jag ar sjukt sugen pa svensk grillkorv! :p



Hoppas du kanner dig battre snart!

2010-05-11 @ 14:43:01
URL: http://www.malinnp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0