When you see my face I hope it gives you hell

Största delen av dagen har varit bra. Har varit i trädgården med Steve och Francesca. Pratat med mamma en timme. Bakat negerbollar med Francesca. Dansat med henne i vardagsrummet. :)

Men nu på kvällen kommer tankarna igen. Snurrar runt och runt och jag blir mer irriterad och mer nere. :S stööööörande. Kan inte någon installera en ON/OFF knapp på mina tankar? Eller ge mig ett minnessåll som de har i Harry Potter? AAAAAAAAAAH.

Ser fram emot fredag iallafall. WESTLIFE med mina danska damer Anne och Line! :D Ska bli himla kul. Fredagen efter kommer MAMI hit <3



Okej, jag sa att jag kunde. :P


"För han är kungen av komedi, Mr.Heavy"

Kommentarer
Postat av: Katja

Gumman, detta svar går ihop med ditt förra inlägg. Du FÅR bli sur men jag kan inte låta bli.. såhär:



Nu är du som pappis!! Han sitte därute i sin traktor å harvar, å vältar, å ältar, å harvar..Fleeera gånger fram å tebax..men sen så blir det plötsligt klart, och det blir bra nog att så nya frön och det växer upp nytt sakta men säkert :))



Jag hoppas du förstår liknelsen..att det är som i dina tankar nu. Mycket ältas fram å tebax, det MÅSTE få ta sin tid innan du grubblat klart och kan börja se ljust igen..



Jättekul för dig med konserten, hoppas det löser sig med övernattning oxo...



PUSS min älskade flicka <3

2010-05-12 @ 08:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0