There are so many thoughts swirling around in my head

Igår var jag och mamma och Marika i London, CAMDEN! <3 gick på marknaden som är så sjukt stor och såg en jävla massa HÄSTAR!! hahaha HÄST <3 så jävla kul. Sen gick vi till Worlds end en snabbis sen över till T-mobile och jag köpte mig en ny telefon! :D fick pengar för jag fyller av värdfamiljen och kusin Liisa och moster Tuire så jag använde dem och lite egna pengar till att köpa en Samsung tocco lite! :D as bra verkar den.

Väl hemma åkte vi till Morrisons och det var ett äventyr, HAHA! Köpte några cider och killen i kassan var så blyg så han våga inte fråga mig och marika efter leg utan scannade cidrena väldigt långsamt och han pratade as tyst och massa, haha det var så kul. Sen lagade vi korvstroganoff, det var sjuuuukt gott! :D sen gick vi till min lokala pub dit jag inte gått en endaste liten gång under dessa 4 månader haha. Det visade sig vara ett väldigt trevligt ställe! :)

Idag har vi bara slöat och varit ute i trädgården. Det har varit jätte varmt, typ 25-30 grader och sol HELA dagen! :D på eftermiddagen åkte vi och handla men alla affärer stängde 4 tydligen haha men till slut kunde vi handla och sen skjutsade vi Marika till station och sen hem och beställde pizza haha!

Det har varit en mycket nice helg detta! :D


Mamma äter på KFC :D

häst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0