Some things I will simply never forget!

Denna helgen var crazy, underbar, rolig, fantastisk, men ja, mest av allt crazy, på ett bra sätt! :D på fredagen fick jag och Line skjuts av Steve till Hatton Cross, mötte upp Nadia vid Piccadilly circus och gick och käkade KFC. Sen drog vi till Camden och satt på puben (the worlds end) och så kom Marika, Sarah och Anne efter ett tag! :D vi var där ett bra tag och snackade och sånt, sen kom Josh och gänget dit och slutligen även Ady och hans kompis höhö! Vi drog till KOKO och dansade och hade kul! :)

På lördagen var jag och Marika hos henne och sen drog vi till Camden igen på kvällen till puben. Det var nice, vi var först på the Camden Eye och sen på Worlds End med Josh och några till hela kvällen haha! :) Det var niceeee.
Söndagen var ganska slö när vi kom hem till Marika och så, vi beställde pizza från Pizza Hut vilket var as gott! Ahh. På måndagen drog vi in mot London vid lunch, jag klev av vid Waterloo, åkte till Richmond och mötte Rhod medan Marika åkte vidare till centrala, jag och Rhod käkade och sen begav oss mot Bracknell. Tog de lugnt typ hela kvällen, jag skulle egentligen varit ledig tills torsdag men var tvungen att jobba måndag kväll och tisdag så ja, vi var med Francesca och så :)

Imorse åkte Rhod till jobbet och sen har jag lämnat F i dagis, gjort lite zumba med Carmen och sen hämtat F igen och lite sånt! :)

Marika, jag måste bara säga tack för alla sjuka, galna, roliga minnen vi redan har. Kommer alltid komma ihåg våra knäppa saker haha! och fler ska det väl bli också :D och danskarna med även att ni inte läser bloggen, så himla mycket kul vi varit med om här i London! Kommer bli jätte tråkigt när ni åker hem! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0