It's when I realise what matters the most

Okej nu var det ett tag sen jag skrev!

Åkte till London i onsdags, R bjöd mig på mat på en pub vid Themsen och sen drog vi och spela biljard! Det var kul! Fast 2 gånger gjorde jag bort mig TOTALT, hahahaha jag dööööör!! :D skjöt på helt fel bollar! HAHA det lät ju det också. :P

Sen drog vi iaf hem till han och glodde på tv och lite sånt. På torsdagen tog vi de mest lugnt, slöglodde på tv, jag somnade eller båda gjorde nog det. Sen åkte jag hem iaf! Fixade lite inför att mami skulle komma. Sen kom Lee hit och vi och Steve kollade på film, Benjamin button. Den var annorlunda och bra. Käkade pick 'n' mix också! :D

Vid lunch åkte vi mot Heathrow och hämtade upp min lilla mammis! <3 så himla mysigt att träffa henne! :) så åkte vi hem och satt i trädgården och så kom Sarah, Kelly's syster, hit också. Så småningom kom Kelly hem haha och vi hade en BBQ vilket var mega smarrigt. Satt och pratade ännu lite mer och så och tog de lugnt, glott lite på tv och nu sover typ alla, jag ska med sova.

Imorgon blir de London för mig och mamsi, ska träffa Marika och dra till Camden och lite sådant trevligt! :)

OMG jag kommer få typ världens bästa födelsedagspresent av mami och pappis!! :D  
näst efter de jag fick 2008 - första London resan ;)
Men alltså på riktigt, jag hoppade omkring och tjöt så att Steve kom och frågade vad som hände HAHAHA :D


MAMMA ÄR HÄR :D <3

Kommentarer
Postat av: Vanye

Måste bara fråga, trivs du bra i england?

Har hört mycket om husen, att dom är dåligt byggda, tunna och fuktiga (mögliga oxå). Hur tycker du att det stämmer?

Jättetacksam för svar :)

2010-05-25 @ 10:56:51
URL: http://vanye.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0