It's the little things that makes me happy

Överdrivet glad är jag just nu typ! Mami kommer och hälsar på mig 21-25 maj! :D :D :D sååå kul det ska bli! ska bli så mysigt att träffa henne! :) hihihi.

Tack till MatteMattias också som skicka lite musik till mig, nu kom de ju äntligen fram haha! :D

Francesca var jätte duktig på sports day, hon vann alla racen hon var med i! Eller ja, hon blev diskad ur en typ för hon glömde lägga en ärt påse i en rockring haha hon bara sprang förbi :) men hon var super duktig! :D sen hade vi ju då picknick och så. Sen drog jag och F till Carmen och Stefi och var där ett tag, sen hem och till nya lekparken och sen vidare på en liten promenad. :) Det var nice!



Kommentarer
Postat av: Katja

Ååå du vackra Finska flicka vilken fin bild på dig!! :)

Ja det ska bli så skönt att få se dig live igen :) Det är inte samma som på bild..Fast lite läskigt att åka helt ensam måste jag erkänna. Jaja, bara å försöka hitta rätt så jag hamnar där jag ska ändå, höhöhö.

Har dåligt samvete för att jag inte kan ta Bella med mig, men det är sååå dyra biljetter nu, kan ju inte :((( Är ju så låst vid just dessa dagar oxo pga EPM. Have a nice day now sweet <3



PUSS

2010-05-07 @ 06:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0