It's not as easy as it seems

Som sagt, mitt humör växlar från den ena minuten till den andra. Men mest är jag glad igen iallafall. För er som inte har förstått det så är det en viss människa som varit i mina tankar, en idiotisk, dum, jobbig men som var så mysig och snäll och gosig förut. Det är svårt att "gå vidare" när egentligen man inte vill. Men ja, jag vet någorlunda vad jag letar efter och det är inte det här, så vad gör man. det går framåt iallafall. Jag är glad att det inte blev mer seriöst iallafall, det hade varit ännu värre då. Men det här är tillräckligt..

Vill bara bli mig själv igen, helt och hållet. Inte vara glad en sekund, ledsen/nere nästa. Jag längtar tills nästa fredag då mamma är här. Då kan jag få den kram jag velat och behövt få :) <3 ska bli mysigt att umgås med min lilla mammis. <3

Hoppas bara de där askmolnen antingen väntar eller hinner försvinna tills fredag! :O


Kommentarer
Postat av: Katja

Yeaahh..he´s such a dick ;)



Inget du ska ödsla värdefull energi på, men tyvärr är det inte alldeles enkelt att bara sluta tänka..Som du säger, han visa ju så positiva sidor först, sen ba kommer det dära...hur tänker det där könet :/

Bra att du iallafall kämpar på och vill vidare istället för att fastna i en gråzon..

Du är ju värd det allra bästa och det finns nånstans, och väntar på att ni ska vara på samma plats, samma tid för att mötas.



Förhoppningsvis kommer jag på fredag, så har vi några dagar och du får älta och välta dina tankar och känslor med mig irl, lättare än i tele och dator. Ska bli sååå skönt att träffa dig och ge dig alla kramar jag spart till dig :)



Ha en bra dag nu gumman, jag älskar dig <3



PUSS

2010-05-17 @ 11:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0