It's going to be ok sooner or later

Tack mamma för dina kloka ord <3 känns så skönt att du förstår och försöker hjälpa. Tack <3

Som sagt, det var så bra i början, men jag tog väl in allt för fort tror jag. Gör inte om det misstaget en gång till hoppas jag iallafall. Man lär av sina misstag som det så fint heter :P får se var allt slutar helt enkelt.

Jag och Karin har kollat på musik tv hela dagen typ haha medans F varit i skolan. :) Ska snart gå och hämta pluttan. OJ OJ. Får se vad vi hittar på idag, blir nog parken en vända iaf! :D

Kommentarer
Postat av: Katja

Det är så lite så, jag hoppas det kan hjälpa något iallafall...Man fastnar ju ofta i sina egna tankar, det blir ett ekorrhjul av allt bara, kan vara bra att höra "utifrån" vad andra säger ;)



Så är ju du som jag oxo, tror bara gott om alla, då känns smällen hård när det kryper fram saker.Du lärde dig garanterat nåt av detta, och kan vara på din vakt bättre framöver. Vi få prata ordentligt på fredag, jag vill inte sitta här och "pladdra" om det, det är ju din blogg som andra oxo läser.



Du sköter dig på ett mycket moget sätt, undrar om du verkligen fyller bara 20...??? :)))



PUSS

2010-05-17 @ 16:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0