In my head I see you all over me

Det var skönt att sova lite längre idag, var ju ledig! :) Skulle varit skönt att sova ännu några timmar men ja, orkade inte ligga och försöka somna till slut. Låg kvar i sängen och kollade på musik videos nån timme iaf innan jag gick ner och käka! :D

Idag kommer Sarah hit så ska vi gå på bio i Bracknell. Ska bli kul! :) Vet inte vilken film vi ska se, får väl se sen. Date night verkar ju rätt kul iaf! Idag fick jag hem mitt bankkort och health card som mami skickat, bra det. :)

Jag skulle in och kika på forumen på Londonsvenskar och så har de gjort om sidan totalt igen :/ Jag gillade gamla Londonsvenskar, jag fattar ingenting utav nya. :( Förhoppningsvis vänjer man sig väl men jag tyckte det var så enkelt och smidigt innan.

Kommentarer
Postat av: katja

Vad bra att korten kommit nu. Jag ville inte skicka med nåt gottigt i det, ville inte att tullen skulle ha orsak att ev öppna brevet..Gottigt kommer med senare post ;)

Skitjobbigt när de ska göra om sidor man gillar, de ska ju stöka till på fb oxo igen hörde jag.Förvirrande :/



PUSS

2010-05-06 @ 07:13:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0