I used to be love drunk, but now I'm hungover

Jag är lite trött idag, F vaknade och vad as glad vid 4.50 men Kelly var ju hemma så hon gick in dit. Men jag vaknade ju ändå. 5.50 väckte de mig eftersom Kelly drog vid 6 :P haha. Francesca somnade för tidigt igår kväll, redan runt 7, därför som hon vakna omänskligt tidigt imorse. :P

Jaja, har iaf lekt med henne nu på morgonen och vi gick till nya lekparken en liten stund innan hon börja nursery. När jag lämnat henne åkte jag och köpte mig en ny kamera, en svart Kodak. Inte så bra som Nikon'en var men den duger bra! :) Fick till och med ett svenskt vägg uttag till den, och ett engelskt såklart! Men blev lite chockad över de svenska. :D

Vill köpa mig en ny mobil. Kelly sa att de kan hjälpa till lite om jag vill, tills jag fyller. Vore ju nice. :D

Ska snart hämta lillan, blir nog att stanna lite i parken på väg hem, sen fixa lite lunch åt oss och sen skicka upp henne att väcka Steve vid 1.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0