I think that it is a nice feeling that I have about this

Tack för gratulationerna! :)

Ursäkta för dålig uppdatering på sistone.. ;) har iallafall haft en mysig vecka med mamma tills hon åkte hem i tisdags. i Måndags var vi i Reading och shoppade och fikade med Sarah och käkade smarrig lunch på Bella Italia då. På kvällen gick vi till puben och sen vidare till en annan pub med några därifrån! :D

I tisdags skjutsade jag då mamma till Heathrow :( sen hem och på kvällen drog jag och spelade biljard med Rob och Andy! Onsdagen var min 20:e födelsedag då! :) R bjöd på lunch och sen fick jag en liten present! :) Åkte in till London på eftermiddagen och gick på bio, såg Robin Hood. Sen hem till Marika och sov där. Bra födelsedag! :)

På torsdagen tog jag mig till Baker Street och hämtade upp mitt nya körtkort för £35. Tyvärr ser bilden något mongo ut jämfört med min gamla bild, gillade ju den gamla men den blev ju stulen de körkortet! :( men men. sen mötte jag upp Kokokillen en liten stund för en kaffe, hmm kändes lite konstigt menneee.. sen drog jag hem. På kvällen kom Robin över och vi glodde på the Inbetweeners, så jävla kul! :D

Idag blir de utgång i CAMDEN wihooo!!! :D <3


Kommentarer
Postat av: Katja

En vecka med mycket skoj :) Tråkigt att det inte blev askmoln eller nåt så jag kunde ha stannat längre :/ hahaha. Men det var underbart att träffa dig och få umgås. Kul att träffa 2 av dina aupair kompisar oxo.



Hoppas du får kul i Camden ikväll gumman.



PUSS

2010-05-28 @ 16:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0