I could definitely do without!

Idag blev  de pankisar till lunch, himlans gott var de! Francesca tyckte inte om dem vilket var lite förvånande, hon tycker ju om det mesta och jag kommer ihåg att Ruby (i förra familjen) älskade mina pannkakor! Men alla är ju olika hihi :P så hon fick macaroni and cheese till lunch ist.

Jag ska till doktorn idag. Har ju fått nå utslag och nu är de över hela armarna, alltså det är bättre nu än imorse men har en tid hos läkarn iallafall så ska dit och kika på det samt fixa lite annat när man ändå är där. Hoppas de försvinner helt tills imorgon. Man vill ju inte gå runt i London och se ut som en prickig korv. :)

Har även lite ont i huvudet och fortfarande förkyld. Undra om jag är allergisk mot nån pollen? Med tanke på den envisa förkylningen och nu också utslagen? För jag, Steve och Francesca var i trädgården och höll på häromdagen, bland annat lyfte vi ett träd typ haha som alltid håller på och faller omkull, kanske kom de nå pollen från trädet? Jaja, det visar sig väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0