A little bit of this and a little bit of that

Today is a good day! I can just feel it!

Har pratat med mami i telefon nyss, det var nice. Pratade om vad vi ska göra när hon kommer hit och lite sånt! :D 2 VECKOR TILLS HON KOMMER HIIIIIT! :D hihi.

Idag har jag ju då lämnat F på dagis, fick lite sovmorgon imorse, tacksamt. :) På vägen hem mötte jag Pepper, lilla katten som jag och F möter på ibland. Hon var så gosig så, jag saknade Swintprint massor men det var mysigt att träffa en katt iaf. Usch, jag berättade inte att jag såg en katt bli påkörd häromdagen va?!  Så hemskt. Jag tror att den överlevde, den kunde iallafall springa (om än ostabilt) så jag hoppas den sprang raka vägen hem och att ägarna var hemma så den kunde tas till veterinär. :( Hoppas bara den blev träffad på benet eller svansen, som sagt den kunde springa iallafall tur som var. Usch, smällen när den blev påkörd var bland de hemskaste ljudet jag hört, sen när jag vänder mig om ser jag katten springa iväg, biljäveln stanna inte ens för att se om katten var okej. Så sjukt dåligt.

Dessutom såg det ut som den katten som brukar komma till våran trädgård. Har inte sett den på nån vecka nu, tänk om det var den? :( jaja, hoppas den tog sig hem och att den överlevde.

Ser fram emot ikväll! Sarah, jag och Marika vill till Camden, danskarna vill till Clapham. Jag tycker inte det var så överdrivet kul att gå ut i Clapham när jag varit där men ja, får se var vi hamnar! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0