You can write something to me if you want to

Hörrninini som läser bloggen. Det har varit dåligt med kommentarer på sistone, ni får jätte gärna kommentera inläggen! :D jag veeeet, det kanske inte alltid skrivs om så märkvärdiga saker men ändå! En kommentar här och där vore uppskattat! :)

FÖRESTEN! Nu har jag fått mitt efterlängtade vaniljsocker (som jag tvingade Peshti att köpa när han var på Totally Swedish för ett tag sen) så nu ska jag och lill tjejen ta och baka nåt gott nån dag har jag tänkt! :D

Men nu ska jag nog gå upp på rummet och kolla vad jag har för böcker, och läsa lite. Har jag ingen som verkar tillräckligt intressant för tillfället ska jag glo på någon film eller serie! :)


Kommentarer
Postat av: viktoria

nu blir jag avundsjuk! Vaniljsocker?? Jag vill ocksa ha det! Vanilj essens eller extrakt smakar skit!! Far allt ta och kopa med mig nar jag varit hemma i sverige och vant ^^

2010-03-10 @ 00:10:13
URL: http://strindin.blogg.se/
Postat av: Katja

Jag har oxo märkt kommentarer fattas här. Har folk glömt sidan?? du får påminna om den.

Själv skriver jag sällan, du vet varför.



Puss

2010-03-10 @ 08:35:01
Postat av: Mattias

Hoppas du trivs där borta :D Ska bli skoj sen när du kommer hem :)

2010-03-10 @ 10:37:03
Postat av: Tiina

Mamma Katja: Haha, nej jag ser att det är ett antal besökare varje dag men inte är det många som kommenterar så jag tänkte att jag tar och påminner dem lite att de kan faktiskt kommentera också haha! Puss! <3



Mattias: Japp haha ska bli skoj även om de bara blir en snabb vända hem! SPÅR I KÖPING ELLER VAD?! :D

2010-03-10 @ 16:23:25
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0