When you start to see everything from another point of view

Känns mycket bättre nu, har pratat lite med mammis och vi har rett ut ett och annat. :) Så det känns jätte bra och jag ser fram emot att komma hem och träffa er alla sötnosar!

Det jag blir lite små irriterad på är att så många säger att de vill träffas och bla bla när jag kommer hem. Klart jag vill träffa er också, men det är ju alltid jag som får åka och träffa er, ni kan väl komma ut och träffa mig också? Jag vet att vissa av er inte har körkort / bil och det är en helt annan sak. Men ni som faktiskt har kan ju lika lätt sätta er bakom ratten och köra som jag. Nu har jag fått det sagt också. :P

Snart ska jag hämta F på skolan, Mothers Day concerten var jätte fin, så söta de var! Kommer upp bilder lite senare skulle jag tro :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag håller med, skönt vi pratat om saker.



Håller oxo med om att de bilburna fakkiskt oxo kan komma till Tiina. Ni kan ju ta med icke bilburna vänner oxo och umgås hos oss. Vi bits inte, bara naggar!!!! . För Tiina ska ju inte behöva vara överallt...räcker om hon är hos / med mig!!



Nej men försök förstå...Hon behöver VILA oxo. Det är hennes lediga tid, hon ska pressa in alla goda vänner på mycket kort tid..Sen tillbaks till fullbokat jobbschema. Jag vill att hon ska ha en trevlig tid "hemma"... Hjälp henne..Kram

2010-03-13 @ 05:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0