What is really more awesome than that?

Scandinavian partyt var as kul! Haha. Först var det as lite folk så vi gick till vanliga delen vilket var mycket bättre, bra musik var det där också! :) Jag och Anne var pepp som bara den hahah medan Line och Sarah var lite lugnare, i början :P

Senare var det iallafall typ fullt på Scandinavian delen. Vi dansade och hade kul, drack några Turkisk peppar shots vilket var mega yummie! Pratade med massa trevligt folk och så, sen dök Tom och Adrian upp! höhö det var skoj. De hade en kompis där också som är från Wales, han var rätt rolig men lite dryg :P Tom började ice game när han såg en tunna med isbitar, vilket var kul men kallt HAHAH!

Imorse skulle ju jag och Line möta upp Anne då, men hon var så seg och vi väntade utanför Harrods typ en halvtimme, och jag hade världens värsta huvud värk, seriöst. Jag blir inte ofta bakis eller så men idag var det en enorm huvud värk jag vaknade till. Inte okej! Nu är det borta dock och det jag ville säga var att jag inte orkade vänta längre och Line sa att jag kunde åka hem om jag ville vilket jag gjorde. Köpte en macka och dricka och åkte hem till Bracknell. En svart snubbe började snacka med mig som faan vilket var lite irriterande för jag hade så sjukt ont i huvudet ju. Men jag känner mig ju dum om jag säger "ursäkta jag vill inte prata med dig" haha!

Kelly och Frankiecesca kom och hämtade mig vid station och så åkte vi hem och jag har varit i mitt rum sen dess, närmare bestämt legat i sängen vilket jag fortfarande gör haha! Har vilat och somnade en stund och kollat på the Holiday. Nu är iallafall huvudvärken nästan helt borta! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0