We are hopefully doing more than just playing a game

Jag är lite små trött nu, har just ätit mat! :) Har haft en helt okej dag. :)

Skulle vara skönt att ta ett bad egentligen, undra om man skulle ta och göra det kanske! En jobb dag kvar och sen är det dags för Sverige imorgon kväll, wihoo! Det är så gulligt av mamma att komma och möta mig på Arlanda tycker jag med bussen! :) Ska bli mysigt att träffa henne och faktiskt trevligt att vara bara vi två på bussen på väg hem! :D

Sen ska det bli mysigt att träffa alla andra, vänner och katter och familj och allt liksom! :)


höhö

HAHA så snygga :D

Kommentarer
Postat av: Katja

ÅÅÅÅ Tiinaaa, ikväll får jag träffa dig, jag är så glaaad trala-lala-laaa :))))



Puss

2010-03-31 @ 08:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0