It's no longer just a thought, it's starting to become a fact

Had a nice nice nice Friday. Det var skoj, jag och Anne och Line möttes i Camden och gick till en pub och satt där och snackade och sånt, Line fick en varsin present av oss för hon fyllde ju år i torsdags. :) Efter ett tag kom Rhod och vi var på puben ett tag till och sen drog vi till KOKO.

Inne på KOKO tog jag nog nån shot för mycket haha men det var lugnt, vi dansade och hade kul och så. På hemvägen var det lite konstigheter med buss och grejs och vi fick ta en taxi sista biten. Inte bra för plånboken! :P

Idag har jag och Rhod bara slöat, och jag fick en liten överraskning av han. FÖRSTA SÄSONGEN AV MISFITS!!! Gissa om jag blev glad! (JAAAAA!) himla gulligt utav han. Jag trodde inte ens han kom ihåg att jag sagt att jag älskar Misfits. Sen åkte jag in till London och träffade Johanna. Det var trevligt, vi gick genom Hyde Park till Notting Hill och käkade och sen till Portobello Road till marknaden. Tyvärr var det inte så bra väder och vi var lite sena så de hade börjat packa ihop en del av sakerna och så, men ja. :)

Så tog jag mig till Waterloo vilket tog längre tid än förväntat tror jag, sjukt mycket folk på tunnelbanan. Så åkte jag hem och ja nu är jag hemma! :)

Jag har pratat med familjen om hur länge jag ska stanna här. Jag får gärna stanna längre än Augusti, yaaaay!! :D I am so so so so so happy!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0