I hope things are going to be as planned

Idag har jag fått besök utav Sarah vilket var trevligt. Vi satt och snackade i soffan och lyssnade på musik mest fram till lunch och så åkte vi in till Bracknell. Så käkade vi lunch på McDonalds vilket var mega smarrigt! Och det är ju billigt också jämfört med Sverige faktiskt.

Sen gick vi runt i lite affärer, spenderade nog mest tid i New Look och Madhouse och Claire's. Bra affärer och jag köpte en klänning jag kan ha på mig imorgon, se bilden och säg gärna vad ni tycker! Själv tycker jag att klänningen är väldigt jag, mycket mönster, ganska mörk, lite "tuff". Men nu vet  jag inte om jag ska ha mina boots (de svarta med lite klack) eller mina svarta Converse, som jag oftast har när jag går till koko (vilket är underbart, att de accepterar annat än milshöga klackar föresten!!). Vad tycker ni? Det är ju skönast med Converse men antagligen snyggast med bootsen? Eller? HELP ME! :)

Men iallafall, tillbaka till dagens händelser, klockan var plötsligt 14.20 och vi var tvungna att leta på bilen och åka hemåt, Sarah började ju jobba vid 15. Men ja det var en trevlig dag och nu när jag kommit hem har jag ringt mammis lite och sen spelat memory med Francesca! :)


Lite suddig, men ja ni ser ju ungefär! :P

Så nu är frågan - boots VS converse?

Kommentarer
Postat av: Katja

Skitsnygg klänning, så du :)

Mitt tips: Converse--det ser mycket tuffare och coolare ut :))

Puss

2010-03-25 @ 20:07:05
Postat av: tove

ja, verkligen! speciellt nu när man är ute på äventyr! när man kommer hem och är färdig med allt kommer man nog att inse att man skulle ha tagit vara på varje dag, om man inte gör det liksom :) men bara man påminner sig själv om det ibland :)

2010-03-25 @ 23:10:27
URL: http://tovelitove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0