So many memories that will never be replaced

Okej, i torsdags åkte jag in till London då, träffade Rhod. Vi åkte upp i oxo tower och tog en drink och pratade och sen begav vi oss mot Camden! Gick på några pubar där sen skulle vi hemåt och igen så kom inte Rhod ihåg vart bussen gick från, HAHA och jag bestämde att vi skulle gå och kolla på Big Ben och London Eye vilket var fint där på kvällen :) Slutligen hittade vi rätt buss då.

På fredagen mötte jag Line i Stratford och vi gick omkring där i affärer och käkade på KFC! :) sen drog vi hem till Line, kändes lite skumt att vara kring Loughton igen! Har ju inte varit där på nästan 2 månader! :P så käkade vi lite pizza med hennes värdpappa och ena barnet och sen fixade vi oss för utgång!

Tog oss till Camden och någon pub där, sen kom Anne dit och sen Marika :D vi var där ett tag, snackade med några roliga killar och sen drog vi till koko!! :D Mötte de där killarna på KOKO igen haha och sen massa annat folk, det var en as bra kväll! :) sen mötte vi på Rhod och jag och Line sov hos han!

Igår åkte jag och Line mot London ca 14.30 och det var arbete på tubestation så vi fick ta en replacement bus som tog EN OCH EN HALV TIMME att åka vad som är TVÅ stopp på tunnelbanan!! SJUKT irriterande, jag skulle liksom möta Chris kl 15, heeeehh fick säga att jag skulle bli något försenad :P mötte iallafall han och vi gick och fikade sen promenerade vi ett tag. Det var nice. Så åkte jag hem och bara slöade! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0