It can't talk, what the hell am I gonna do with that?!

Heeeello. Kvällen har varit nice. Lillan somnade framför filmen och jag pratade med syrran länge i telefon igen. Vilka minnen man har av roliga kvällar / händelser! :D så sjukt bra. Minnen som aldrig kommer kunna ersättas! :D Om man bara kunde spola tillbaka tiden, återuppleva vissa saker, det vore så sjukt kul. Jag vill ha ett minnessåll som de har i Harry Potter, där man kan samla tankar och drömmar och när som helst se dem igen!

Sen kom iaf Dan över och vi glodde på HIMYM haha jag har fått han att gilla det också, som alla andra HAHA är jag bäst eller :) Nu ska jag nog läsa ut boken "Monster" eller om jag ska glo nånting. Har inte riktigt bestämt mig än. Sitter och trycker i mig lite lösgodis iallafall haha! Fy på mig.




HAHAH typ jordens roligaste klipp från Scrubs XD

Kommentarer
Postat av: Mattias

HAHAHAHAHA!!!! det där klippet från scrubs, asså, seriöst, jag dööööör av garv!!!! xD xD xD xD

2010-03-16 @ 10:56:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0