This is the story of my life

Höhö, jag hade visst inte ringt mammis igår, det var dagen innan eller nåt och de hade väntat på att jag skulle ringa igår, förlåt haha jag är så förvirrad vet ni! :) men ringde mammis och pappis idag iallafall och det var trevligt att prata med dem. Vips så var en timme slut, det går så himla fort!

För övrigt har jag och Francesca haft en halv slö dag. Har inte gjort så mycket, hon har spelat på sitt DS lite och så har vi dansat och lekt i vardagsrummet! :D Har slutat nu då och jag är sjukt hungrig. Haha verkligen sjukt hungrig! Jag kände det nyss. Åt en omelett till lunch vilket var gott men tydligen inte så mättande :)

Jaja. Ska försöka ta tag i mitt rum och städa det, ganska så stökigt här inne. Som vanligt när det gäller mig alltså. Jag kan hålla det rätt snyggt och städat där nere och runt i huset men mitt eget rum är alltid ett bombnedslag typ! :D haha. Så NU ska jag ta och städa. Måste starta lite bra musik så blir de nog bra!


sliten tjej eller? känner mig trött idag :P

Kommentarer
Postat av: viktoria

haha, han har nog inte blivit sa bra uppfostrad :P



ostbagar ar muuuums! :D:D

2010-03-23 @ 17:25:11
URL: http://strindin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0