The word of potential life and death.

Dagen har varit bra! :) Var i Reading tidigare med Kelly och Francesca då, de handlade en del och jag fyllde på min mobil :) Efter det så käkade vi på Bella Italia vilket var aaaaaas gott! :D Jag åt pasta med kyckling och champinjoner, hur gott som helst, jag lovar er.

När vi kom hem lekte jag lite med F och så och sen har jag läst halva eftermiddagen/kvällen! Håller på och läser "Monster" av Allan Hall. Den handlar om Josef Fritzl = sjuk-i-huvudet-oh-ja. Men ganska intressant. Obehagligt när man tänker på att det är sant det man läser om.

Men ja, ska väl hitta på något nu, antingen glo nåt eller fortsätta läsa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0