Soul on fire takes you higher

Nu är det dags att sova! Kvällen har bestått av Zumba, jacuzzi, mat, Irn Bru, sms, planerande för helgen och slöande! :) har varit nice!

Ser fram emot helgen även fast den kommer att vara fattig. Jag har inte mycket pengar haha men får iaf lite på fredag ju. Det drygaste är ju då tågresorna, argh! De som kostar så in åt heeelvete :P Men ja, är man London nörd och vill åka dit jämt så är man. Men nu är det ju lite annorlunda denna gången men ja, vi lämnar det där tycker jag. ;P GOD NATT!


You just put a smile on my face! :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag har skickat lite, klart du ska till LONDON ;) Men köp en tunika till mig!!

Puss

2010-03-25 @ 09:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0