Sometimes you just feel so in between

Hello, jag har nyss lämnat Francesca i skolan. :) så söt hon är alltså, det är ju otroligt. Nu ska jag åka iväg och handla lite bakpulver tänkte jag, så kan jag och lillan baka nånting nån dag! :D Vi bakade häromdagen, två små äppel kakor haha de blev lite halvt misslyckade (för lite smet) för vi hade inte alla ingredienser, eller inte tillräckligt utav dem, men skapligt blev det iallafall, jag gillade det! :) När jag kom hem från Zumba då på den kvällen hade familjen käkat upp resten HAHAH så rätt gott blev det ju! :)

Jag försöker att köra lite bil varje dag nu alltså, så att man verkligen kommer in i körandet, om ni undrar varför jag åker iväg på småsaker hela tiden haha!

Jaja när jag kommer hem ska jag ringa upp mammis också, får inte glömma! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0