Something that makes me really really happy

Nu har jag lagt lillan, eller ja för ett tag sen :) efter hennes bad kikade vi på Lilo & Stitch, den är ganska bra! Efter filmen hade hon inte somnat så vi kollade vad som fanns på tv, där fanns minsann Tinkerbell and The Lost Treasure så den kollade vi på, den är faktiskt bra! :D

Jag har snackat med Marinis i telefon idag också, det var nice! Haha vi pratade på som vanligt och vips så var timmen slut. Kan inte förstå hur det alltid går så snabbt! Jag ringde mamma tidigare idag också, så mysigt att prata med henne :)

Just nu halv kollar jag på Role Models, så galet rolig film. Såg den med Dan tror jag det var för ett tag sen, haha den är verkligen kul. Och Stifler är ju med, från American pie ni vet! :D

Ska nog lägga mig under täcket och glo, ciaooo!!


We did facepainting todayyy :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Neee Tiina, nu ljuger du...Du ringde inte mig igår fast du skulle d..vi vänta å vänta..

Men du kanske ringde nån annan mamma :/

Puss

2010-03-23 @ 08:04:46
Postat av: Tiina

HAHA oj då tänkte jag nog på dagen innan då jag ringde dig, haha jag ska genast gå ner och pröva ringa er nu! :D Puss

2010-03-23 @ 11:06:04
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife
Postat av: Katja

:) Såja, nu har du ringt oss och vi är så happy, happy :)



Puss

2010-03-23 @ 14:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0