Some things are just too good to be true

Blaaaaah! Jag skulle ha åkt med familjen till Turkiet i maj men nu kommer de inte bli så tyvärr, blir för dyrt. :( det tråkiga då är ju att de åker före min födelsedag och är borta i 10 dagar och jag kommer att vara ensam i 10 dagar alltså, inklusive på min födelsedag. WIHO. Eller inte. Ska fråga om mami vill komma och hälsa på mig, Kelly sa att min familj får jätte gärna komma hit. ARGHH blir ju nästan lite ledsen. :(

Men men vad gör man! Hoppas någon vill komma och hälsa på bara så jag slipper vara ensam hela den tiden. Annars tänker jag bosätta mig hos nån kompis eller nåt, palla vara ensam och dessutom på födelsedagen. men ja, mamma hade ju tänkt komma hit på min födelsedag så jag hoppas hon kan det. :) I WILL CALL YOU LATER MAMI!


Kommentarer
Postat av: Katja

Waaahh?? Var det inte klart att du skulle med dem?? Ring snarast!!!



Puss

2010-03-28 @ 16:27:13
Postat av: Sarah

naaaw, stackare. vi får hitta på nått skoj :)

2010-03-29 @ 12:41:44
URL: http://missbergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0