Maybe it needs a raisin?

Imorgon ska jag och Peshti se Alice In Wonderland på bio, WIHOO!! Can't wait to se den liksom! :) den verkar ju super bra, med Johnny Depp som alltid är bra typ, Helena Bonhem Carter som för övrigt är Bellatrix i Harry Potter, uuuuh och Anne Hathaway som är bra! Så är det ju Tim Burton som regisserat den, jag brukar gilla hans filmer. Edward Scissorhands, Corpse Bride, Kalle och Chokladfabriken, Nightmare before Christmas. LOVE THEM ALL! :D

På söndag ska jag träffa Chris (finsken) vilket ska bli trevligt. Det var längesen vi sågs! sen blir jag nog kvar i London tills måndag. Jag är ledig mycket nästa vecka, är ledig måndag, tisdag, onsdag och halva torsdag! :P

HAHA jag måste bara berätta en kul sak som hände för en liten stund sen. Jag hade tagit ner laptopen på nedervåningen och sen när jag skulle använda den efter maten gick den inte att starta. Så kom Francesca och frågade "what's wrong?" och jag svarade i halvpanik "I don't know, oh I can't have broken it, it's not even my laptop!!" sen kom jag på "oh wait, it may be that it has just ran out of battery" och pekar där man sätter i laddaren, så säger Francesca "maybe it needs a raisin?" och tänkte stoppa in ett russin där HAHAHAHA XD så söt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0