Looking forward to so many things all the time

Har just duschat, skööönt. Nu lyssnar jag på lite Nomy höhö! :D så bäst. Ska röra mig in mot London med tåget kl 18.02 har jag tänkt, men jag måste ta mig till Bracknell först. Ska nog ta en promenad dit, kan ju inte vara allt för långt? Har ju ingen bil eller så haha, de behövde ju båda bilarna så jag kan inte åka alls :P men med detta härliga väder är det bara nice att gå! :D

Imorgon blir det KOKO med Line och Anne då så får vi se vilka som ska med, will be awesome iallafall! Jag gillar verkligen KOKO. Jag vet att jag tjatar, sorry! Denna gång ska jag dock inte tappa mobilen, HAHA ska ha koll på den hela tiden.

Nu fick jag det ännu en gång påpekat, TACK KENET! Jag veet att jag behöver byta header hahahah!! :P Om två veckor kan jag göra en ny, för om två veckor är jag i Sverige! I Köping! :D


Hej osminkad höhö

men de gör ingeee inte just nu iaf:D

HAHAHAH MONGO :D

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Slutar du som au pair eller kommer du hem och hälsar på?

2010-03-20 @ 18:07:57
URL: http://nogg.se/cissilia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0