Lie awake in bed at night and think about your life

Det blev ingen park idag men däremot tog jag och Francesca en ganska lång promenad :D Eller ja, lång var den väl inte men det tog tid för vi gick och pratade och lekte på vägen haha. Det var nice, så grymt härligt väder. Måste ha varit runt +15 idag alltså! Så har vi varit ute i trädgården och lekt lite också, i hennes lilla hus och sparkat lite fotboll. :D

Maten blev as god, det var riktigt gott med fisk faktiskt och Francesca gillade det också! :) Just nu är hon och Kelly iväg, för Francesca ska klippa sig. Hon kommer nog bli så fin så, vi skojade idag om att hon knappt kunde se något just nu för att luggen blivit så lång :)

Ikväll blir det att ta det lugnt, imorgon blir en lång dag :P kommer nämligen jobba tills ganska sent på kvällen. :) Men det gör mig inget, jag trivs så himla bra här med jobbet och allt. Jag känner fortfarande såhär, att tänk om jag trivs bättre med dem än vad dem trivs med mig. Men vi har pratat om det några gånger och de säger att det känns bra så jag hoppas det fortsätter så! :D nu har det snart gått två månader sen jag flyttade hit, vad fort tiden har gått här! Kära nån, jag tyckte tiden gick rätt sakta i förra familjen ju haha, har snart varit i denna familj lika länge som jag var i förra! :P

Jag hoppas jag kan stanna här länge, länge. :)


HAHA, störd bild som Francesca tog på mig häromdagen XD

Kommentarer
Postat av: erica

hejsan! Nej ja jobbar inte just nu, lång historia.. :P hehe ja hoppas att hon blir glad av att få brevet! Du verkar ju trivas jättebra och dom verkar trivas med dig med :) Vilket är underbart! Men hälsa så gott till familjen! Kraam

2010-03-16 @ 20:10:16
URL: http://helpmeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0