It's such a good feeling

Har just kommit hem från en liten åktur! :) Idag kände jag att nu måste jag ta och öva lite mer på att köra bil, så när jag lämnat Francesca satte jag mig bakom ratten och körde till Wokingham. Väl där vart jag total förvirrad och visste inte vart jag skulle HAHA men det löste sig till slut :) bara att följa vägskyltarna så fixar de sig! Vi har inte lagt in GPS:n i denna bilen ännu nämligen :P

Så åkte jag iallafall vidare till Bracknell där jag gick omkring inne på Tesco och sen köpte Karamell kungen lös godis!! :D Hur gott som helst :)

Kommentarer
Postat av: Katja

Du är jätteduktig som vågar köra ensam därborta...

Saknar dig grymt idag :( :( :(



Puss

2010-03-15 @ 12:18:54
Postat av: Mattias

Håller med din mor, du är duktig som kör därborta :)



Karamell kungen is the shit :D



Ha de bra! Kram

2010-03-15 @ 15:38:02
Postat av: Tiina

Mamma: aaw haha ja jag gillar att köra här med även fast det är lite läskigt! :P Saknar dig med massor ska du veta <3 Puss



Mattias: haha aaw tack! :) Oh ja! Ha de bra du med, kram!

2010-03-15 @ 19:57:21
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0