It was a nice warm sunny lovely day

Nu har jag fixat lillan för kvällen typ. Vi har ätit, jag har badat henne och sånt och nu kollar vi på en dvd. Idag har hon pratat mycket om Erica, att hon saknar henne. Så du har verkligen inte blivit bortglömd Erica! :) Jag sa att du kommer att hälsa på henne så snart du kan typ :)

Måste erkänna att det känns lite svårt när hon säger att hon saknar de tidigare au pairerna, man vet liksom inte riktigt vad man ska säga! :P men jag brukar som sagt säga att jag tror att de saknar henne med och att de kommer att hälsa på snart, bland annat kommer Karin som varit au pair här tidigare komma och hälsa på med en kompis i Maj. Ska bli skoj att träffa henne! :)

Ikväll kommer Dan över en sväng och hälsar på tror jag. Blir trevligt eftersom jag är själv med Francesca, så slipper jag vara ensam hela kvällen iaf :P

Kommentarer
Postat av: Alina - aupair i Notting hill

Tänk såhär: När du åker så kommer hon ju sakna dig också! Man blir ju liksom som en familjemedlem så det är ju inte så konstigt att hon saknar sina tidigare "låtsas-systrar".

2010-03-15 @ 22:37:26
URL: http://gretalina.blogg.se/
Postat av: erica

Åh vad glad jag blir att höra det :) jag saknar henne med! Tokmycket.. och jag vet hur du känner dig med det där att hon pratar! Men du verkar göra ett bra jobb! :) Jag skickade faktiskt ett brev till henne idag :) Hade bra och vi hörs! Hälsa Dan! Kraam

2010-03-15 @ 23:10:22
URL: http://helpmeout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0