It makes you go somewhere else, for a little while

Usch vilken gotte gris jag är! Har fått Steve att köpa med både choklad och sprite åt mig idag, när han drog till affären. HAHA! Menneeee ibland måste man. Annars har de varit en lugn dag. Gymmet imorse vilket var helt okej men jag fick nya skavsår IGEN trots mina awesome nya gymskor. :(

Sen har vi bara varit hemma, jag har läst ut en bok och lite så. Det var skönt att läsa, har inte läst på alldeles för länge! Så jag ska nog ta och börja läsa en till bok idag eller ikväll. Men jag har inga fantasy böcker här ju, måste ta och införskaffa mig några. Jag gillar fantasy böcker. Behöver lite fantasy känner jag. Det blir att ta sig till Bracknell nån dag snart känns det som och köpa bok! Då kan man ju alltid kika in på New Look också höhö :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0