It is so unbelievable I can't even believe it

Nu har familjen åkt och jag är ensam tills söndag typ, eller Steve kommer hem på lördagen tror jag men han jobbar ju på natten så :P Igår var jag ju barnvakt åt Francesca, vi bakade ju och så bada jag henne och vi lekte lite och glodde på Bambi tills hon somnade! :D

Jag glodde på tv och satt med laptopen tills Steve, Kelly och Lee kom hem, de hämtade Lee efter de varit och käkat eftersom han skulle med till bröllopet i helgen. :) så satt vi och snackade ett tag och glodde på någon halvskum film som jag inte orkade se klart haha så jag gick och la mig efter typ lite mer än halva för jag somna i soffan! :P

Idag har de varit fullt liv i huset, de har sprungit omkring och packat och kollat så de hade allt med sig och sånt och sen drog dem iväg allihopa och det blev så tyst och tomt så! Känns lite märkligt att vara här helt ensam haha!

Men nu ska jag ta och vila lite, ska in till London senare! Imorgon blir det utgång med Line och Anne och förhoppningsvis några fler (Marika du är seeeeg på att svara på sms btw haha!) vi ska nog till KOKO :D Yaaay I love koko! :D Men inga bort tappade mobiler denna gång tack hahaha!


HAHAHA så jäkla sniiiigga bilder från Scandinavian partyt
uppe på deras hemsida, eller inte! XD

Kommentarer
Postat av: Marika

i know sry! jag måste skärpa till mej! men jag ska me iaf :D ÄNTLIGEN! <3

2010-03-18 @ 22:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0