It feels like the time is standing still, but moving on too fast

I am back! Det gick så bra att köra så, jag hamnade inte ens vilse! Hahah! Rondellerna gick bra, tur nog så är det ju inte så överdrivet busy trafik den här tiden på dagen så det var skönt! :)

Jag köpte mig nya gymskor, det blev ett par Nike för £17 vilket jag tycker är helt okej. Sen gick jag in på Tesco, hittade en söt handväska för bara £3 som jag köpte, min braiga handväska gick ju sönder här för några veckor sen! Så köpte jag LÖSGODIS, ja lösgodis! Karamell kungen!! :D och sen en sak till men det säger jag inte vad det är för den personen det är till läser den här bloggen :)

Ikväll blir det Zumba, hoppas de går bra med mina nya skor och allt, det borde kännas bättre med dem iaf! Sen får jag väl lägga plåster på skavsåren :)


MUMS med lösgodis! Det var längesen man åt det :D

Handväskan, helt okej ju!

Och så skorna, rätt så snygga :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt att det gick bra att köra, visst vänjer man sig rätt fort med att köra på "felsida"!? Aw, vad gott med karamellkungen! :P Kram

2010-03-03 @ 13:15:26
URL: http://karlssonjohanna.bloggsida.se
Postat av: Mamma

Duktig du är som vågar köra där..men var försiktig ändå.

Vad köpte du till mig??

Fin väska.....



Puss

2010-03-03 @ 16:02:36
Postat av: Anonym

Mamma: Japp är försiktig och kör sakta för säkerhets skull! :D HAHA hur visste du att det var till dig!!! :O :P Tack :) Puss

2010-03-03 @ 23:03:30
Postat av: karro

Nu kan du ju slå två fluger i en sväng,bäde gympa o parta...o m parta får du ÄNNU mer gympa :D :)) miss you sis!

2010-03-04 @ 07:29:12
Postat av: Tiina

Karro: Haha ja men precis, har du testat Zumba nån gång? Jätte kul träningsdans :) miss you too!

2010-03-04 @ 20:17:54
URL: http://scraaat.blogg.se/londonlife

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0