I'd like to make myself believe that planet earth turns slowly

Idag har varit en bra dag! Vaknade imorse av att F kom och väckte mig runt 9 :) AS TRÖTT för jag sov dåligt. Haha! Så fixade jag mig snabbt och vi lämnade F på skolan, jag och Steve drog vidare till gymmet. Cyklade och gick idag, var så trött och det räcker faktiskt med sånt för mig nu i början tror jag, blir lagom utmattad av det med! :D Så gick vi till jacuzzin och steam room, niceee.

Körde hem bilen, gick och hämtade F på skolan :) underbart väder! Seriöst, snacka om vår väder! Man behövde inte jacka ens! Åt lunch sen begav vi oss mot några parker där vi var ett tag i solskenet. Så himla skönt var det ute, seriöst! Man ville inte vara inomhus :D

Sen har vi bara tagit de lugnt, jag har lagat chicken korma som vi ska äta imorgon, hoppas familjen gillar det! :) Justja vi köpte ny tvätt maskin idag också, den andra gick sönder igår, och jag köpte också en ny hair straightener som funka braa! :D


Red and black, så fin och bra är dennnn! :D

Why do I tire of counting sheep?

Kommentarer
Postat av: tove

ja, det är helnice! :) stannar till juni om det går som det är tänkt. jobbar med en tjej jag lärde känna i london faktiskt, så det är jätteroligt :) sen är det bara varannan vecka också för föräldrarna är skilda och vi jobbar bara här hos pappan! det är tre barn, 9, 7 och 4! har du det bra? det verkar så :)

2010-03-01 @ 21:14:28
URL: http://tovelitove.blogg.se/
Postat av: syster yster

MIN snygga syster ;)

2010-03-01 @ 23:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0