I will never stop searching for what I want and what I need

Morning people. Nu är det fredag! Har verkligen haft en slapp vecka, har varit rätt skönt. Jobbat igår och så idag jobbar jag ju. Men umgås ju med familjen mycket när jag är ledig med så det är nice! :) Idag ska jag och Kelly se en Mother's Day concert i Francesca's skola, vad gulligt! :D

Ikväll blir det Scandinavian party! Men planerna ändras som vanligt haha, jag vet inte riktigt hur det blir. Får se helt enkelt! Får iallafall skjuts till tunnelbane station av Steve så slipper ta tåget vilket är skönt. Hoppas allt fixar sig och att Line kan komma.

Nej nu ska jag ta och röja upp lite i mitt rum det är rätt så stökigt.

Jag ringer dig senare mamma, hoppas du vill prata med mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0