I have had a good nights sleep

Är ju ledig från och med nu denna veckan så idag fick jag mig en skön sovmorgon! :) Det gillar vi. Vaknade väl runt 8.30 - 9 så helt okej ändå ju. Har legat i sängen och bläddrat runt på facebook och spelat Petville och sånt.

Igår kom Dan över en sväng och vi glodde som vanligt på HIMYM! :D sen tog boxen slut så vi tittade på tv ett tag. När han drog skulle Steve just kolla på en film och fråga om jag ville se den, vi pratade om den häromdagen och jag sa javisst! Vi såg "This is England". Den var helt okej. Inte riktigt som man väntade sig och det var mycket som var ouppklarat i slutet, hade gärna sett att den var lite längre och att man fick veta mer om vad som hände med allt och alla! :P men ja, helt okej var den. Igår när jag la mig var jag så sjukt trött, la mig före 12 kanske 11.45 eller så och somnade jätte snabbt så det var skönt! Sen sovmorgonen på det, finemang. :)

Nu ska jag ner och käka frukost, people! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0